Tuesday, September 30, 2008

Zdravé sladkosti
ヘルシーなスイーツ

Po dnešní večeři (ano, tušíte správně že to byly opět nudle) jsme zašli do malého obchůdku jménem Portager. (pouze japonsky)
Servírují zde pouze sladkosti vyrobené ze zeleniny.
Moje volba padla na žlutou papriku a musim přiznat, že to bylo moc dobré. Mlsat se dá i zdravě ;-)


今日の夜ご飯は外食でした。そうです、また麺食った〜。
でも今日は言いたいこととはちょっと違います。別腹に満足させる為には中目黒のポタジエと言うお店に足を運び、こちらの野菜スイーツを食べました。私は選んだのは黄パプリカのケーキでした。本当に美味しくて、別腹は満足して喜びました。美味しくてヘルシーなスイーツが出来るってすばらしいです。お進めします。

1 comment:

Anonymous said...

jo jo, ale puncak je puncak ..........