Saturday, October 18, 2008

Návštěva z domova
チェコからのお客さん













V pátek večer dorazil do Tokia můj dlouholetý kamarád, propagátor a učitel aikido v Čechach, Mirek Kodym. K mé nezměrné radosti přivezl domácí meruňkovici a nakládané hříbky. Z těch byla asi nejvíc nadšená moje žena.
Bohužel jsme neměli moc času neboť v neděli se opět už vracel zpět do Prahy. Jen na vysvětlenou, nebyl tu jen na dva dny, ale před příjezdem do Tokia byl skoro týden na jihu na kongresu aikido.
No a když už jsme si na sebe udělali včera trochu víc času, tak jsme vyrazili, po té, co si odbyli ranní cvičení v domovském dojo, na Ginzu a do Asakusy, kde se nakupovaly poslední dárky domů.
Byto to moc fajn a doufám, že i jeho paní Angelice se tu líbilo. Večer jsme zakončili "japonskými omeletami okonomiyaki" a všichni byli (zdá se) opravdu nadšení.
Ještě jednou děkujeme za příjemnou návštěvu a těšíme se na další shledání, třeba v Čechách.
金曜日は私の友達コディム夫妻が関西から東京にたどり着きました。彼はチェコで合気道を教え、もう長〜い間の武道の仲間です。日曜日はもう帰国予定なので、今回はあまり時間がありませんでした。もちろん、彼らのメインの目的は東京にある本部道場で練習をすること。
土曜日の朝稽古が終わってから銀座と浅草を巡りました。
浅草では最後のお土産をゲットし、お別れ夕食はお好み焼きに決定しました。皆は楽しくて、時間がとっても早く流れました。また会いましょう〜!今度はチェコかな・・・

No comments: