Sunday, December 7, 2008

Po dlouhé době opět ve škole
久々学校だ

Každý rok se v jeden určitý den se cizinci stahují do japonských vysokých škol. Cíl mají všichni stejný - zkoušku z japonštiny.
Dnes jsem se zúčastnil i já.
Po mnoha letech jsem opět zasednul do školní lavice a vzpomínal na atmosféru let dávno minulých.
毎年ある日日本に住んでいる外国人が大学で集まってます。目的はただ一つだけ — 日本語能力試験です。
今年は私も受けることにしました。学校の雰囲気を味わったのはかなり久々でした。
Sice se účastní pouze cizinci, ale díky absolutní převaze 
studentů z okolních asijských států si člověk stejně připadá jako mezi Japonci na japonské škole.
外国人の為の試験なんですが、ほとんどの参加者はアジア人から、周りを見ると「普通の日本学校じゃん」と思っています。

Výsledky budou známi až v půlce února 2009...jak jsem asi dopadl??
結果は来年の2月中にでます。私のは何点だろう・・・

No comments: