Saturday, March 21, 2009

Třetí výroří
結婚3年目

Uteklo to jako voda. Už jsou to tři roky, co jsem ve svatyni Atago přečetl svůj slib věrnosti, ekvivalent našeho tradičního ANO, a vstoupil jsem do svazku manželského.
Tyto tři roky toho přinesly hodně, hlavně hodně dobrého a doufám, že to lepší ještě příjde.
Jako tradičně jsme byli na jídle v restauraci Calm Terrace kde jsme pořádali naší svatební párty. Opět jsme se výtečně najedli, popili a byli příjemně překvapeni personálem, který nám i bez předchozího objednání připravil sladké překvapení na závěr našeho oběda. Mnohokrát děkujeme.
愛宕神社で夫婦になってから3年間があっという間にすぎました。この3年間で行ったことはほとんど良い事と思います。この先はさらに良い事が待っているを望みます。結婚記念日はいつもカームテラスと言うレストランで食事に決まってます。実際このレストランで結婚パーティーをやりました。とっても素敵な場所であり、料理もとっても美味しいし、スタッフの皆様は友好的な方々です。今年はコースの予約なしで、ただのお昼ご飯を食べにいったつもりでしたが、最後に甘いサプライズをされました。とっても嬉しかった。有り難うございました。
駅から歩ける距離ですので、恵比寿のエリアに来たら是非カームテラスの料理を味わってみてください。間違えなく満足できます。


ダーリン、幸せだよ。3年はまだまだ始まりだね。
これからも私のわがままな所を許しながら幸せ作ろうぉぉぉぉぉ〜(チュ)

2 comments:

Anonymous said...

Moc gratuluju!

Martin

Anonymous said...

Rádi na krásné chvíle Vaší japonské svatby vzpomínáme, rodiče z Prahy.